Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Verzenden, retourneren en klachten

      Verzending met DPD binnen Nederland, Belgie of Duitsland

      Vandaag besteld, binnen 3-5 dagen verzonden.

      Tot 25 kilogram voor €6,95

      Volg je bestelling met DPD Track & Trace

        
        

       

      Ons uitgangspunt is dat jij als klant plezier moet beleven, aan het ontvangen van jouw pakket. We vinden het belangrijk goed en snel te leveren. Natuurlijk kan er altijd iets met het pakket en of bezorging gebeuren waardoor er lichte beschadigingen of vertragingen optreden buiten onze schuld om. We proberen dit echter altijd te beperken en op een goede manier op te lossen. 

       

      Verzendkosten overige landen (tot 25kg)

      Bosnië en Herzegovina€ 41,00IJslandGeen verzending
      Bulgarije€ 34,00Italië€ 29,00
      Denemarken€ 17,00Kroatië€ 30,00
      Estland€ 18,00Letland€ 17,00
      Finland€ 34,00LiechtensteinGeen verzending
      Frankrijk€ 18,00Litouwen€ 16,00
      Griekenland€ 41,00Luxemburg€ 15,00
      Hongarije€ 15,00Monaco€ 18,00
      Ierland€ 29,00NoorwegenGeen verzending
      ZwitserlandGeen verzendingOostenrijk€ 17,00
      Polen€ 16,00Zweden€ 22,00
      Portugal€ 29,00Slowakije€ 17,00
      Roemenië€ 33,00Spanje€ 26,00
      Servië€ 50,00Tsjechië€ 14,00
      Slovenië€ 18,00Verenigd koninkrijkGeen verzending
        Rest van de wereldGeen verzending

      Pakket of product retourneren.
      Herroeping: Het is belangrijk altijd eerst contact met ons op te nemen per e-mail voordat je (een) product(en) retour stuurt. Stuur ook het retourformulier ingevuld mee! De retourzending komt voor eigen rekening. Je bent vrij om zelf een vervoerder te kiezen. Zorg wel dat je de retourzending goed verpakt. Bij schade of zoekraken tijdens de retourzending zijn wij niet verantwoordelijk. Gebruik het product niet op een manier dat het gebruikssporen nalaat of hygiëne problemen kan geven. 

      Je hebt na ontvangst van het product 14 dagen de tijd om het product zonder opgave van reden retour te melden. Daarna heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Na ontvangst van jouw retour, zullen wij de terugbetaling via 14 dagen uitvoeren.

       

      Download het retourformulier

       

      Retouradres:
      The Windmill B.V.
      Domstraat 39
      3864 PN Nijkerkerveen

       

      Mochten er verder nog eventuele vragen of onduidelijkheden zijn? Neem dan gerust contact met ons op!

       

      Wie betaalt de verzendkosten?

       

      Wij betalen de verzendkosten van je retourzending, indien een van de onderstaande punten van toepassing is op je bestelling:

      • Indien je een product hebt ontvangen wat je niet besteld hebt
      • Indien je een product defect geleverd krijgt, en dit meldt binnen de zichttermijn
      • Indien je een product bij ons hebt besteld, op basis van onjuiste productinformatie op onze website

       

      Je dient zelf de verzendkosten voor de retourzending te betalen indien een van de onderstaande punten van toepassing is op je bestelling:

      • Indien je een defect meldt buiten de zichttermijn
      • Indien je niet tevreden bent over een product
      • Indien je per ongeluk een verkeerd product hebt besteld

       

      Het bedrag is afhankelijk van het gewicht en formaat van de zending. Het basisbedrag voor het retourneren van briefpost via PostNL bedraagt €3,95. Het basisbedrag voor het retourneren van een pakket via PostNL bedraagt €6,95. Indien je als consument gebruikmaakt van je herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor je eigen rekening. Wij raden je aan een retourzending te allen tijde met track & trace of aangetekend te verzenden. Indien je pakket tijdens het verzendproces kwijtraakt bij de vervoerder, zijn wij niet aansprakelijk!

       

      Klachten

      Een klacht? We kunnen het ons haast niet voorstellen! Daar balen we ontzettend van.

       

      We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking

      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »